Váš košík je prázdný
FERRARI 312 T2B #12 CARLOS REUTEMANN GP SWEDEN 1977 MCG MCG-18625
Model auta FERRARI 312 T2B #12 CARLOS REUTEMANN GP SWEDEN 1977 výrobce MCG 18625 v měřítku 1:18.
Ferrari 312 T2B s číslem 12, který řídil Carlos Reutemann v Grand Prix Švédska 1977, je dalším významným vozem ve světě Formule 1.
- Naše cena s DPH
- 1 490,01 Kč/ks
Popis
Model auta FERRARI 312 T2B #12 CARLOS REUTEMANN GP SWEDEN 1977 výrobce MCG 18625 v měřítku 1:18.
Ferrari 312 T2B s číslem 12, který řídil Carlos Reutemann v Grand Prix Švédska 1977, je dalším významným vozem ve světě Formule 1.
Grand Prix Švédska 1977 se konala 19. června 1977 na okruhu Anderstorp. Tento okruh byl znám svými rychlými pasážemi a technickými úseky, což z něj činilo výzvu pro jezdce i týmy. Carlos Reutemann, talentovaný argentinský pilot, se postavil na start závodu s cílem dosáhnout co nejlepšího výsledku za volantem vozu Ferrari.
Ferrari 312 T2B s číslem 12 bylo dalším technickým skvostem z dílny Ferrari a Mauro Forghieriho. S plochým motorem V12 a charakteristickou rudou barvou byl tento vůz symbolem italského závodního inženýrství a vášně pro automobilový sport. S Reutemannem za volantem se stal tento vůz respektovaným soupeřem na trati.
Grand Prix Švédska 1977 slibovala být dalším vzrušujícím závodem v sezóně. Ačkoli nebyl okruh v Anderstorp pro Ferrari tradičně nejlepší, Reutemann a jeho tým byli odhodláni dosáhnout co nejlepšího výsledku a získat cenné body do šampionátu.
V závodním víkendu Reutemann projevoval své schopnosti a odhodlání během tréninkových a kvalifikačních seancí. Snažil se přizpůsobit vůz nastavení a získat co nejlepší startovní pozici, aby měl v závodě výhodu. Když se rozsvítila zelená světla a závod odstartoval, Reutemann okamžitě začal bojovat na trati, snažící se předjet své soupeře a postupovat dopředu. Ferrari 312 T2B se ukázalo jako konkurenceschopné vozidlo, které dokázalo držet krok s nejlepšími týmy šampionátu.
Během závodu Reutemann projevil své mistrovství v ovládání vozu a strategického myšlení. Snažil se optimalizovat své kola za kolem, minimalizovat chyby a využít každé příležitosti k posunu dopředu v poli. Ačkoli se závod odehrával bez větších dramatických událostí, Reutemann a Ferrari 312 T2B zůstali pevně na trati a bojovali až do konce. Díky jejich soustředěnému úsilí a schopnosti zachovat rychlost a konzistenci se Reutemann podařilo dojet do cíle na respektabilním místě.
I když se Reutemannovi a Ferrari nepodařilo dosáhnout vítězství v Grand Prix Švédska 1977, jejich účast a výkon na trati ukázaly sílu a konkurenceschopnost tohoto týmu a vozu. Pro fanoušky Formule 1 to byl další důkaz vášně a nadšení, které tato sportovní události vyvolávají po celém světě.